احادیث محرم و ظهور - روز اول محرم

طلــــوع ســتـــــــــــاره

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ طلــــوع ســتـــــــــــاره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

جابر از امام باقر (ع) نقل کرده که حضرت فرمود: حضرت مهدی(ع) در وقت عشاء در مکه ظاهر می شود و همراه اوست پرچم و پیراهن و شمشیر و علامات و نور و بیان رسول خدا(ص). پس هنگامی که نماز و عشاء را خواندند، با بلندترین صدا ندا می کنند و می فرمایند: ...

جابر از امام باقر (ع) نقل کرده که حضرت فرمود: حضرت مهدی(ع) در وقت عشاء در مکه ظاهر می شود و همراه اوست پرچم و پیراهن و شمشیر و علامات و نور و بیان رسول خدا(ص). پس هنگامی که نماز و عشاء را خواندند، با بلندترین صدا ندا می کنند و می فرمایند: ای مردم، خدا را یاد شما می آورم و مقام و منزلت خودتان را نزد پروردگارتان، اینچنین خدایی که تأکید روی اتمام حجت داشته است، لذا پیامبران را مبعوث فرمود، و کتاب را برای شما نازل کرد، و فرمان داد که هیچ چیزی را برای او شریک قرار ندهید، و مواظب باشید که از اطاعت خدا و رسول او خارج نشوید.و مواظب باشید که احیا کنید آنچه را که قرآن امر احیای آن داده و نابود گردانید آنچه را که قرآن دستور نابودی آن را داده است، مواظب باشید بر اینکه پشتیبان اهل هدایت و یاور تقوا باشید، به درستی که نابودی و زوال دنیا نزدیک شده (اهل دنیا خود را آماده کنند) و اجازۀ خداحافظی داده شده است (اهل دنیا خداحافظی کنند با دنیا). من در این هنگامه شما را به خدا و رسول او(ص) و عمل به کتاب خدا دعوت می کنم، همچنین شما را دعوت می کنم که باطل را نابود کنید و سنّت را زنده گردانید. پس حضرت به همراه سیصد و سیزده تن به تعداد یاران پیروز خواهد شد. این یاران و اصحاب بدون وعدۀ قبلی نزد حضرت گرد خواهند آمد همانند گرد آمدن تکه های کوچک ابر در آسمان. آنها راهبان شب اند و شیران روز. پس خداوند سرزمین حجاز را برای آن حضرت فتح خواهد کرد و تمام زندانیان بنی هاشم را آزاد خواهد کرد. در این وقت پرچمهای سیاه وارد کوفه می شوند و فرستادۀ آنها با حضرت مهدی(ع) بیعت خواهد کرد، سپس حضرت لشکرهای خود را به اطراف و اکناف جهان خواهد فرستاد و بدین وسیله جور و ستم و اهل جور ستم را نابود خواهد کرد و اهل همۀ کشورها مطیع حضرت خواهند بود، و خداوند قسطنطنیه (غرب) را به دست حضرت خواهد گشود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 آبان 1391برچسب:,

] [ 19:6 ] [ حسیــــــــن ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه